19.12.2019 – Hotărâre anulare achiziție directă carne
19.12.2019 – Hotărâre anulare achiziție directă preparate din carne
18.12.2019 – Anunț atribuire achiziție directă pâine
13.12.2019 – Anunț achiziție directă carne
13.12.2019 – Anunț achiziție directă preparate din carne
13.12.2019 – Anunț achiziție directă pâine
24.09.2019 – Anunț achiziție directă alimente (pâine).
24.09.2019 – Anunț achiziție directă alimente (preparate din carne).
24.09.2019 – Anunț achiziție directă alimente (carne).
19.09.2019 – Anunț achiziție directă curs de formare profesională. Caiet de sarcini (descarcă aici).
30.08.2019 – Anunt achiziție servicii de elaborare meniuri cu rețetare și recomandări de asociere. Formulare și Caiet de sarcini (descarcă aici)
09.08.2019 – Anunt achiziție servicii de curățenie și dezinfecție pentru sediul Direcţiei de Asistență Socială Brașov de pe str. Panselelor, nr. 23 și Caiet de sarcini (descarcă aici)
26.07.2019 – Anunț achiziție servicii de pază permanentă cu post fix și mobil (un agent) pentru sediul Direcţiei de Asistență Socială Brașov de pe str. Gladiolelor nr. 4 și Caiet de sarcini (descarcă aici)
25.07.2019 – Anunț achiziție directă cursuri de formare profesională – protecția copilului și Caiet de sarcini (descarcă aici)
25.07.2019 – Anunț achiziție directă cursuri de formare profesională – asistență socială și Caiet de sarcini (descarcă aici)
25.07.2019 – Anunț achiziție directă cursuri de formare profesională – contabilitate și Caiet de sarcini (descarcă aici)
22.07.2019 – Anunț achiziție directă servicii de curățare și igienizare a autovehiculelor
11.07.2019 – Anunt achiziție directă servicii de mentenanţă, verificare, întreţinere, reparații aparatură și echipamente medicale, produse specifice,piese de schimb, alte materiale, pentru aparatura medicală din dotarea cabinetelor medicale din cadrul Serviciului de Asistență Medicală în Unitățile de Învățământ și pentru aparatura medicală și echipamentele medicale din sediul Direcţiei de Asistență Socială Brașov de pe str. Gladiolelor, nr. 4 și Caiet de sarcini (descarcă aici)
06.06.2019 – Achiziție directă preparate din carne
06.06.2019 – Achiziție directă carne
06.06.2019 – Achiziție directă pâine
21.05.2019 – Achiziție directă de servicii de asigurări auto
14.05.2019 – Procedura simplificată pachete rechizite școlare Primul Ghiozdan
13.05.2019 – Licitație publică închiriere spații
13.05.2019 – Documentație de atribuire privind închirierea spațiilor
13.05.2019 – Caiet de sarcini închiriere spații
13.05.2019 – Anexa la Caietul de sarcini închiriere spații
03.05.2019 – Procedura simplificată acord-cadru alimente
23.04.2019 – Achiziție directă servicii pentru întocmire expertiză
tehnică și DALI pentru sediul din str.Dobrogea nr.58
23.04.2019 – Achiziție servicii de catering pentru beneficiarii Centrului de
Îngrijire de Zi pentru Copiii Aflați în Situații de Risc „Astra”
17.04.2019 – Achiziție directă servicii de telefonie mobilă
16.04.2019 – Licitatie pachete ”Trusou pentru nou-născut”
11.04.2019 – Achiziție directă servicii de medicina muncii
05.04.2019 – Achiziție directă de servicii de telefonie mobilă
04.04.2019 – Achiziție directă de servicii de telefonie fixă, servicii de internet și cablu TV
01.04.2019 – Achiziție directă de servicii de revizii, reparații, întreținere instalații
02.04.2019 – Achiziție directă de servicii funerare
01.04.2019 – Achiziție directă de servicii de colectare și transport deșeuri medicale
28.03.2019 – Achiziție directă de servicii RSVTI
27.03.2019 – Achiziție directă de servicii de revizii, reparații, întreținere ascensoare