Pentru îmbunătățirea continuă a calității serviciilor, DAS Brașov am implementat un sistem de management al calității în conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2015. În acest sens, vă rugăm să completați chestionarul următor cu răspunsurile, sugestiile și comentariile dumneavoastră!

  Bărbat FemeiePlease leave this field empty.

Vârsta sub 30 de ani 30-50 de ani peste 50 aniPlease leave this field empty.

 Persoană juridică Persoană FIZICĂ Profil de activitate

1. În ce măsură DAS Brașov vă satisface așteptările?
 foarte mulțumit mulțumit destul de mulțumit nemulțumit foarte nemulțumit

2. Referitor la respectarea termenelor de soluționare a petițiilor, reclamații și sesizări sunteți:
 foarte mulțumit mulțumit destul de mulțumit nemulțumit foarte nemulțumit

3. Referitor la atitudinea personalului din DAS Brașov față de dvs. sunteți:
 foarte mulțumit mulțumit destul de mulțumit nemulțumit foarte nemulțumit

4. Referitor la modul de comunicare cu personalul DAS în general sunteți:
 foarte mulțumit mulțumit destul de mulțumit nemulțumit foarte nemulțumit

5. Cum calificați calitatea serviciilor de asistență socială care vă sunt furnizate de DAS?
 foarte mulțumit mulțumit destul de mulțumit nemulțumit foarte nemulțumit

Vă rugăm să notați mai jos sugestiile și opiniile dvs. și compartimentul/ structura cu care s-a interacționat.

Compartimentul/ structura cu care am interacționat

Chestionarul a fost completat la data:

 

Va mulțumim și contăm pe colaborarea dvs.!

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.
Skip to content