Identificarea şi monitorizarea copiilor ai căror părinţi sunt plecaţi la muncă în străinătate

  • Ambii părinți sau părintele care exercită singur autoritatea părintească sau la care locuieşte copilul, care urmează să plece la muncă în străinătate, au obligaţia de a notifica această intenţie serviciului public de asistenţă socială de la domiciliu, cu minimum 40 de zile înainte de a părăsi ţara (Declarație 1 (descarcă aici) și Declarație 2 (descarcă aici)).
  • Notificarea va conţine, în mod obligatoriu, desemnarea persoanei care se ocupă de întreţinerea copilului pe perioada absenţei părinţilor sau tutorelui, după caz.
  • Confirmarea persoanei în întreţinerea căreia va rămâne copilul se efectuează de către instanţa de tutelă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

 

Șef Serviciu Asistența Socială a Familiei și Copilului: Ioana Veronica Moane
Audiențe: Marți: ora 12:00-15:00
Adresă: Str. Panselelor nr. 23, et. II, cam. 24
Telefon: +40 368 469.995 int. 822, +40 368 465.415 int. 822, +40 368 464.081 int. 822

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.
Skip to content